RÓLUNK

Synergus Tender Kft.

Hiszünk abban, hogy a gazdasági és társadalmi fejlődést támogató elképzelések mellett ki kell állni, és mindent megtenni azért, hogy elgörgessük az akadályokat útjukból. A pályázatírás egy nagyszerű eszköz ehhez. Ma már sokan tudják, milyen lehetőségek rejlenek az európai uniós pályázatokban, belevágni azonban csak kevesen mernek. Ennek oka, hogy a pályázatok világában sokszor nem könnyű eligazodni és szakértő segítsége nélkül még elindulni is nehéz.


A Synergus Tender Kft. azért született, hogy segítő kezet nyújtson azoknak, akik úgy döntenek, a tettek mezejére lépnek. 2007 óta foglalkozunk pályázatírással, pályázati tanácsadással. Első irodánk Debrecenben nyitottunk, melyet öt évvel később budapesti telephelyünk követett.


Csapatunkat képzett, elhivatott, szakmailag felkészült fiatalok alkotják, ennek köszönhetően az elmúlt nyolc évben rengeteg sikeres projektet vittünk véghez: települések fejlődtek, új munkahelyek születtek, civil szervezetek és egyéni vállalkozók százai jutottak közelebb álmaik megvalósításához a segítségünkkel. Ügyfeleink visszajelzése és az eddig elért eredmények alapján váltunk az ország több régiójában is meghatározó pályázatíró céggé.

Iroda

Miért mi?

A legnagyobb odafigyeléssel végezzük feladatinkat és erre garancát is vállalunk

Formai garanciánk lényege, hogy amennyiben az általunk készített pályázatot formai hiba miatt elutasítják, a pályázatkészítés díjat visszatérítjük a megrendelőnek.

Komoly minőségbiztosítási elvek szerint végezzük feladatainkat

Minőségbiztosítási rendszer szerint végezzük feladatainkat. Célunk elérése érdekében hatékonyan működtetjük a szabványok szerint kialakított integrált irányítási rendszerünket; és folyamatosan fejlesztjük a minőségi- és környezeti teljesítményünket, 14001:2005, 9001:2009 minőségbiztosítási rendszerünket.

15 éves
piaci jelenlét

Felkészült
szakemberek

Az uniós, hazai forrású pályázati rendszer ismerete

Vezetőség

Szőke Barbara

Szőke Barbara

operatív igazgató

Végzettség:
közgazdász, mérlegképes könyvelő
22 év szakmai gyakorlat

Virágh Péter

Virágh Péter

értékesítési igazgató

Végzettség:
kommunikációs szakértő, műszaki menedzser
25 év szakmai gyakorlat

Munkatársaink

Becske Anita

Ügyfélkapcsolati menedzser

Végzettség:
közgazdász, marketing menedzser
10 éves szakmai gyakorlat

Sándor Anikó

Sándor Anikó

irodavezető, pályázati szaktanácsadó, projektmenedzser

Végzettség:
tanítóképző, terület -és településfejlesztési szakértő
15 év szakmai gyakorlat
Szakterület: KEHOP, VP, TOP

Major Ágnes

pályázati szaktanácsadó, projektmenedzser

Végzettség:
adózási szakértő
8 év szakmai gyakorlat
Szakterület: TOP, Hazai forrás, KEHOP

Nádházy- Nagy Bernadett

Nádházy-Nagy Bernadett

pályázati szaktanácsadó, projektmenedzser

Végzettség:
közgazdász
6 év szakmai gyakorlat
Szakterület: GINOP, VP, Interreg, TOP

Kiss-Berecz Patrícia

pályázati szaktanácsadó, projektmenedzser

Végzettség:
gazdasági agrármérnök
6 év szakmai gyakorlat
Szakterület: GINOP, VP

Popovics Alexandra

pályázati szaktanácsadó, projektmenedzser

Végzettség:
közgazdász
10 év szakmai gyakorlat
Szakterület: GINOP, VP, KEHOP, TOP

Szathmári Balázs

Szathmári Balázs

Szakmai vezető

Végzettség:
közgazdász
22 év szakmai gyakorlat
Szakterület: GINOP, VP, TOP, EKD, Interreg

Nagy Zoltán

Nagy Zoltán

pályázati szaktanácsadó, projektmenedzser

Végzettség:
közgazdász, terület és településfejlesztési menedzser
25 év szakmai gyakorlat
Szakterület: TOP, GINOP, VP, EKD, NKFIH

Amire büszkék vagyunk!

Legjelentősebb referenciáink az elmúlt időszakból

0 +
sikeresen megírt pályázat
0 +
milliárd forint elnyert támogatás
0 %
feletti sikerráta
0 %
ügyfélelégedettség